×

שעות פעילות: ראשון עד חמישי 7:30-17:00 יום שישי 7:30-14:00

כיצד פועלת מערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים (TPMS)?

לקוחות ממליצים

תראו מה הלקוחות אומרים עלינו

כיצד פועלת מערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים (TPMS)?

מערכות לניטור לחץ אוויר בצמיגים מנטרות באופן רציף את הלחץ בצמיגים באמצעות חיישנים הממוקמים בצמיגים (מערכת ישירה), או באמצעות שימוש במהירות הגלגלים וחיישני רכב אחרים (מערכת עקיפה). המידע שנאסף על ידי החיישנים מועבר למעבד המפרש את אותות החיישן ומזהיר את הנהג כאשר לחץ הצמיגים נמוך מידי על ידי נורת אזהרה על גבי  לוח השעונים.

מה המשמעות אם נורת לחץ אוויר נדלקה?

כאשר נורת ה- TPMS מופיע בלוח , פירושו שלפחות באחד מהצמיגים חסר אוויר באופן משמעותי. עליכם לבדוק את הצמיגים בהקדם האפשרי. הנורה תיכבה לאחר שהצמיגים נופחו כראוי.

נורת לחץ אוויר נדלקת ונכבית?

בבקרים קרים הנורה עשוי להאיר לפרק זמן קצר ואז להיכבות. זה ככל הנראה נגרם כתוצאה מטמפרטורה נמוכה בלילה אך עולה לרמה מקובלת ככל שהצמיגים מתחממים בזמן נסיעה או עלייה בטמפרטורות חיצוניות.

מה המשמעות אם נורת האזהרה מהבהבת לסירוגין ואז נשארת מוארת?

תקלה במערכת עשויה להצביע על ידי הדלקת הנורה למשך 60 עד 90 שניות כשנורת האזהרה נשארת מוארת לאחר רצף המהבהב. רצף המהבהב ואחריו תאורה רציפה של מנורת האזהרה תחזור על עצמה בכל התנעה עד לתיקון התקלה.

יש לי חיישנים ללחץ האוויר. האם לא צריך לבדוק אוויר יותר ?

קשה לזהות בעין צמיגים עם לחץ נמוך. מומלץ לבדוק את לחץ האוויר בצמיגים מדי חודש. המערכת אינה מיועד להוות תחליף לתחזוקה שוטפת של הצמיגים שכן היא מזהירה רק על חוסר אוויר העובר את רף המינימום.

בפנצ’ריית עמיאל קיים מחשב ייחודי מסוגו בארץ המיועד לאיפוס ואיתור תקלות במחשבת לחץ האוויר, לאיתור מהיר ומדויק של תקלות לחץ אוויר בצמיגים, לכל סוגי הרכבים הממונעים.

נשמח לעמוד לשירותכם בייעוץ, הכוונה, איתור וטיפול בתקלות.

לקוחות ממליצים

תראו מה הלקוחות אומרים עלינו

פריסה ארצית

עמיאל הינה חברה ותיקה אשר החלה דרכה לפני שנים רבות כפנצ`רייה ולאחר מכן הרחיבה את שירותיה לרשת פנצ`ריות בפריסה ארצית. וכיום נמנית כאחת הפנצ`ריות המובילות בענף בשרות, במקצועיות ובאיכות.

קרא עוד

100% איכות ושירות

סניפי השירות משלבים מתן שירותים ללקוחות בכל הסניפים כאחד.
הרכבה ומכירה צמיגים לרכבים פרטיים, משאיות, טרקטורים ושופלים.
בכל סניף ישנה ניידת שירות לתיקוני דרך והרכבות צמיגים בשטח.

קרא עוד

בין לקוחותינו